30–31 Травень, 2015
Постановка проблеми. цього загального завдання тісно пов’язане з реалізацією Державної національної програми «Освіта» (Україна ХХІ століття), «Діти України», Закону України «Про освіту», в яких визначено, що побудова демократичного суспільства, його розвиток значною мірою залежить від творчості, активності та емоційної стійкості його членів.
У каждого человека в жизни должна быть «цель». Жизнь - без «цели» она бессмысленна. Каждая «цель» вытекает из потребностей человека, которая в первую же очередь связано с «ценностями» человека. Ценности выступают критериями оценки окружающего мира: через систему ценностей человек анализирует окружающий мир и принимает ту информацию, которая совпадает с его системой ценностей. Важным и первым источником формирования ценностей для каждого человека являются родители, а далее социальные: большие и/или малые группы (школа, университет, место работы и т.д.); в крайнем случае, телевидение, книги, фильмы, СМИ и другие активные распространители информации.
У даній статті проаналізовано теорії та основні підходи вивчення феноменології проявів стресу та стресостійкості особистості. Адже сучасний мінливий світ висуває все більш жорсткі вимоги до стресостійкості особистості. В особливому становищі перебувають діти, які виховуються в закладах інтернатного типу. Вони не володіють необхідним життєвим досвідом і психологічними ресурсами для самостійного подолання складних життєвих ситуацій, унаслідок чого підвищується небезпека їх невротизації і соціальної дезадаптації, виникнення різноманітних форм неконструктивної захисної поведінки. Тому, акцентовано увагу на психологічних механізмах стресостійкості у контексті різноманітних підходів. Описаний алгоритм механізму стресостійкості дітей-сиріт.
В умовах життєдіяльності сучасного суспільства зростає значущість психологічної науки та потреба у висококваліфікованих спеціалістах, здатних професійно розв’язувати поставлені перед ними завдання. Фахівець має бути гнучким, здатним до розвитку, впевненим у собі та вибраних стратегіях роботи, тому актуальним є пошук шляхів подальшого особистісного зростання майбутніх фахівців.
Сучасний стан економіки, проблем із працевлаштуванням випускників ставить перед студентами проблему реалізації свого професійного потенціалу. Нерідко молоді люди приймають рішення про створення власного підприємства. А це передбачає прояв певної готовності до ризику під час організації підприємства та заняття підприємницькою діяльністю. Саме тому в даний час є важливим вивчити прояв ризику як психологічної ознаки підприємництва у майбутніх спеціалістів різних галузей.