29 Лютий, 2024

ХІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • This topic is significant for several important reasons. First, education is one of the key components of social development, and I believe that changes in the education system have a significant impact on the future of the country. The study of this topic helps to better understand what directions of development Ukraine chooses in education and how it affects society and the individual development of citizens.

  • Компетентнісний підхід до фахової передвищої освіти означає, що здобувач освіти в результаті навчання буде підготовлений до здійснення професійної діяльності, тобто стане фахівцем, що має не тільки знання, уміння і навички за спеціальністю підготовки, а й такі особистісні якості, як мотивація до продуктивної діяльності, рівень розвитку інтелекту, ступінь засвоєння культурних та етичних норм, інших якостей особистості. Одним із головних факторів для успішної самореалізації сучасного фахівця є необхідність самовдосконалення особистості впродовж усього життя, оскільки в умовах постійного оновлення науково-технічних досягнень важливими є його творча активність, соціальна мобільність та конкурентоспроможність.

  • ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ В УМОВАХ НУШ

      Леся Колток, Софія Галатяк (Дрогобич, Україна) |    Завантажити статтю |  Link

    У Концепції Нової української школи задекларовано зміни підходів до оцінювання результатів навчання. Одним із таких підходів є формувальне оцінювання, яке вважають оцінюванням для поліпшення навчання.

  • Леся Колток, Дарина Працьовита (Дрогобич, Україна)

      Леся Колток, Дарина Працьовита (Дрогобич, Україна) |    Завантажити статтю |  Link

    ХХІ століття - це вік високих комп’ютерних технологій та е-культури, коли інформація стає стратегічним ресурсом для розвитку суспільства, а знання - предметом відносним та ненадійним, оскільки швидко старіють і потребують постійного оновлення в інформаційному суспільстві. Звичайно, сучасна освіта є безперервним процесом, і роль вчителя в цьому процесі полягає в тому, щоб стати координатором інформаційного потоку. Звичайно, завдяки цій всебічній комп’ютеризації відкриваються нові, але невизнані варіанти навчання. Вони стосуються унікальних перспектив сучасної електроніки та телекомунікацій.

  • Народознавчий підхід у освітньому процесі сприяє формуванню загальнолюдської моралі, готовності виконувати заповіти батьків. Використання досвіду, накопиченого попередніми поколіннями, допомагає впроваджувати у освітній процес все цінне з народної мудрості, активно залучати школярів до засвоєння спадщини свого народу, адже дитина, позбавлена можливості спиратися на досвід людства, не може розвиватись повноцінно. Засобом фіксування та акумуляції соціально-ціннісного досвіду старших поколінь є фольклор [3,46].

  • На сучасному етапі розвитку української школи одним із основних завдань є підвищити якість навчання молодших школярів, активніше і цілеспрямованіше готувати їх до подальшого навчання та практичної діяльності. Запровадження нового змісту освіти сприяє підвищенню теоретичного рівня знань учнів, розвитку їх інтелектуальних здібностей.

  • Що означає для дитини сучасна школа? Перш за все це новий етап у його житті і база для всього наступного навчання. Чим же має опанувати учень, виходячи зі стін початкової школи? Насамперед, це вмінням вчитися. У нього мають бути сформовані ключові компетентності та наскрізні вміння. Про це нам кажуть нові освітні стандарти. Щоб їх реалізувати, у педагогічні діяльності сучасні вчителі початкової школи повинні використовувати нові прийоми та сучасні технології. Серед багатьох інноваційних технологій навчання на увагу заслуговує технологія розвитку критичного мислення. Мета технології розвитку критичного мислення – розвиток розумових навичок учнів, необхідні у навчанні і у звичайному житті. Суть технології критичного мислення дуже точно передана у китайському прислів’ї: «Скажи мені – я забуду, покажи мені – я запам’ятаю, залучи мене – я зрозумію».

  • The article analyzes the need to create a system of SMART education in Ukraine, which involves the use of SMART technologies, since the pace and level of development of e-education technologies have started a new global phenomenon – SMART education, which is a new philosophy of education. The main goal of SMART education is to make the learning process the most effective by transferring the educational process to the electronic environment.

  • Загальна хімічна технологія є важливим розділом знань для здобувачів вищої освіти технологічних спеціальностей, який дає загальне уявлення про закономірності протікання хіміко-технологічних процесів у хімічних, хіміко-фармацевтичних, а також біотехнологічних виробництвах. Об'єктами дослідження цієї навчальної дисципліни є хімічні перетворення, хімічні процеси, реактори, а також хіміко-технологічні схеми в цілому. Безпосередньою метою загальної хімічної технології є аналіз, пояснення та прогнозування поведінки цих об'єктів на підставі існуючих закономірностей. Найважливішим методом вивчення загальної хімічної технології є універсальний метод дослідження – математичне моделювання. Цей метод вивчення досліджуваних об’єктів є найбільш раціональним способом для вивчення, оскільки фізичний експеримент в умовах масового виробництва дорогий і небезпечний, а просте перенесення результатів лабораторних дослідів у багатосерійне виробництво не є правомірним.

  • МОДЕЛЬ ОРГАНИЗАЦИИ ПРОЦЕССА ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ УЧИТЕЛЕЙ МКШ

      Б.Т. Абыканова, Г.М. Кусаинов, А.Е.Чукуров, А.А.Таутенбаева, Г.Т. Бекова, Ж.К. Салыкбаева (Атырау, Казахстан) |    Завантажити статтю |  Link

    Анализ проблем, связанных с профессиональной компетенцией учителей малокомплектных и опорных школ, использующих дистанционные технологии обучения, не соответствует современным требованиям, и их можно разделить на три группы.

  • Головним завданням Нової української школи є формування особистості професіонала, здатної творчо мислити та шукати нестандартні рішення, схильної до навчання протягом усього життя. Всі ці навички розвиваються зі шкільної лави. Якість освіти залежить від впровадження методів, засобів, принципів, форм навчання. Організовуючи освітній процес, ми повинні перш за все дбати про впровадження різноманітних видів діяльності особистості, які будуть спрямовані на всебічний розвиток дитини.

  • У процесі реформування та модернізації початкової освіти, запровадження в ній компетентнісного підходу відбувається методологічна перебудова освітнього процесу на принципах гуманізації та демократизації, його спрямування на широке використання індивідуального, особистісно орієнтованого, розвивального, компетентнісного підходів, формування в учнів загальних та базових предметних компетентностей [1, с. 35]. Для досягнення цієї мети вчителю необхідно вміти добирати та бути готовим застосувати різноманітні методи та засоби навчання у освітньому процесі. Через це набуває особливої актуальності питання активізації навчально-пізнавальної діяльності школярів, шляхом провадження інтерактивних технологій.

  • В сучасній освітній системі особлива увага приділяється розвитку самостійності та саморозвитку кожного учня. Одним із ключових засобів досягнення цієї мети є організація самостійної роботи на уроках, особливо в початкових класах.

  • Найважливішим завданням початкової школи є підготовка учнів до активного та постійного самовдосконалення у швидкозмінному соціально-економічному середовищі. Учням необхідно надавати сучасні знання та практичні навички, щоб вони могли більш продуктивно розв’язувати життєві ситуації у майбутньому. У роботі з дітьми початкових класів важливо використовувати активні методи навчання, серед яких велике значення мають ігрові технології.

  • Не всі сучасні медіа, на жаль, перевіряють достовірність оприлюднених даних, нормою стало використання численних маніпулятивних технологій, спрямованих або на безпідставне формування позитивного іміджу замовників, або на очорнення їхніх конкурентів. Головна складність нині не в тому, щоб отримати певну інформацію, ав тому, щоб визначити, яка інформація достовірна. Величезний надлишок інформаційної пропозиції призводить до того, що сучасна людина ризикує «потонути» в інформаційному морі.

  • ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

      Ірина Садова, Мисак Марта, Попович Вікторія (Дрогобич, Україна) |    Завантажити статтю |  Link

    Постановка проблеми. Формування соціальних умінь у молодших школярів є одним з найбільш актуальних завдань сучасної початкової ланки освіти, оскільки ця компетентність визначає успішність в їх повсякденному житті, стимулюватиме їх інтеграційні процеси, дозволяючи не тільки адаптуватися, але й активно впливати на життєві події, засвоювати певні соціальні позиції, змінювати навколишню дійсність і самого себе. Сформована соціальна компетентність молодших школярів характеризує дитину як відкриту до суспільства особистість, що володіє навичками соціальної поведінки, готовністю до сприймання соціальної інформації, бажанням пізнати оточуючий світ. Стратегії соціальної поведінки, засвоєні в молодшому шкільному віці, можуть стати фундаментом розвитку повноцінної особистості. Тому необхідною умовою є цілеспрямована допомога у побудові ефективних поведінкових стратегій, а розвиток соціальної компетентності молодших школярів повинен стати одним із найважливіших напрямів роботи в початковій школі. Напружена ситуація в сучасному українському суспільстві загострює проблему формування соціальної компетентності кожного громадянина і особливо в цьому напрямі важливо здійснювати кроки починаючи з молодшого шкільного віку [4].

  • Мектепте «Молекулалық физика» пәнін оқытуда электрондық оқулықты пайдалану

      Ж.Е. Валериева, А.Ғ. Бақтыгереев, М.Б. Қайыржан, Х.Досмұхамедов, Ә.Қ.Инаматов, А.А Қапизоллаева (Қазақстан,Атырау қ) |    Завантажити статтю |  Link

    XXI ғасыр – ақпарат ғасыры болғандықтан, адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет. Бүгінгі таңда мектеп пәндерін компьютерлер мен интерактивті құралдарды пайдалана отырып оқытудың нәтижелерін зерттеуде ғылыми міндеттерді шешу басты рөл атқарады. Себебі, оқыту процесін компьютерлендірудің жаңа педагогикалық-психологиялық мәселелері әлі толық шешімін таппаған. Қазіргі уақытта білім беруде интерактивті құралдар қолданылады. Интерактивті құралдардың көмегімен мұғалімдер мен оқушылар шығармашылықпен жұмыс істей алады.

  • БАРЬЕРЫ И «УЗКИЕ МЕСТА» НА РАЗЛИЧНЫХ ЭТАПАХ КАРЬЕРЫ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВУЗОВ

      А.А. Таутенбаева, Б.Т. Абыканова, Г.М. Кусаинов, Ж.Б. Жауыншиева, Г.Б.Турмуханова, Г.Т. Бекова, А.Ғ.Бақтыгереев  |    Завантажити статтю |  Link

    Сегодня стратегически важной задачей вузов становится фокус на интеграции образования и науки, сочетание образовательной и научной деятельности. Это обусловлено тем, что государство уделяет особое и повышенное внимание развитию академической карьеры профессорско-преподавательского состава (ППС), привлечению и удержанию талантливой молодежи в сфере науки и технологий, созданию условий для закрепления молодежи, ее профессионального роста, устранения препятствий, которые могут препятствовать их карьерному росту.

  • Навчальна діяльність є пізнавальною, оскільки спрямована на зміну особистого досвіду учнів. Це один з основних видів діяльності людини, спрямований на саморозвиток, під час якого засвоюється зміст навчальних предметів, а також способи, уміння і навички, необхідні для освіти учня.