30 November, 2020
З прийняттям Закону України «Про вищу освіту» в 2014 р. управління якістю вищої освіти стало одним із пріоритетних стратегічних завдань державної освітньої політики України. На сьогодні реформа освіти і науки, яка є складовою реформування розвитку людського капіталу, включає одним із пріоритетів якісну вищу освіту та розвиток освіти дорослих.
Основною метою модернізації транспортних систем України є створення інтегрованої транспортної системи на основі інституціональних, структурних, техніко-технологічних змін на засадах європеїзації, інтеграції, технологізації та сталого екобезпечного розвитку через застосування комбінованої транспортної політики, що передбачає поєднання раціоналізму та лібералізації.
Постановка проблеми. Розвиток різних підходів до організації лобістської діяльності почався досить давно, проте, лише в процесі становлення системи соціально-економічних функцій в рамках політичних систем розвинутих країн лобізм перетворився в організаційну форму присутності виділених кіл зацікавлених осіб (стейкхолдерів) в різних інститутах державної влади задля підтримки їх інтересів. Нагальність проблематики лобізму окреслюється тим, що в сучасній політичній системі України відсутні певним чином структуровані підходи до формування моделі лобізму. Окремі прояви лобістської діяльності мають досить хаотичних характер, що зумовлено відсутністю вироблених механізмів лобізму. З цією метою досить нагальним є використання зарубіжного досвіду, зокрема США у практиках політичної імплементації лобізму.
У сучасному світі, суспільстві, економіці відбувається кардинальне зміщення орієнтирів і принципів, в системі управління в тому числі. Інформаційні технологи, інноваційні ідеї, дуже швидко захоплюють ринки, змінюють індустрії і навіть основних гравців. Сучасному керівникові доводиться постійно думати над тим, що потрібно зробити по-іншому, стежити за ринком, спілкуватися з клієнтами, ініціювати зміни, освоювати нові технології як у виробництві, так і в управлінні.
Політика з управління кадровим потенціалом - невід’ємна частина загальної політики АТ «Укрзалізниця». Її метою є забезпечення оптимального балансу процесів оновлення та збереження якісного складу кадрового потенціалу Компанії в її розвитку відповідно до потреб, вимог діючого законодавства, стану ринку праці і Стратегії розвитку Товариства.