30 Листопад, 2017
Реалиялар тилшунослик илмининг актуал ва таҳқиқ этилувчи муҳим мавзулардан бири ҳисобланади. Улар воқеий далил булиб, маълум бир маҳал ёхуд мамлакатнинг ижтимоий, маданий, таърихий, расм-русумларига тааллуқлидир. “Реалия” сузи лотинча сифатнинг куплиги realise нинг realia – ҳақиқий, моддий шаклидан келиб чиқади.
Медійне середовище, що активно еволюціонує в напрямі представлення інформації все частіше звертається до відносно нового формату – спецпроекту. Попри це нині існує проблема з відсутністю теоретико-практичних розвідок, зосереджених на природі новинних спецпроектів. Крім того, спостерігається брак наукових студій, сфокусованих на дослідженні медійного формату та зосереджених на типологійних особливостях спецпроектів.
Нині у всесвітній павутині розміщено декілька мільйонів веб-сайтів і їх кількість постійно збільшується. Для інформування про свою діяльність організації, промислові підприємства, освітні установи можуть використовувати різні типи сайтів. У науковій літературі вказано, що класифікувати сайти можна за різними категоріями, адже існує багато видів.
Темп сучасного життя надзвичайно шалений, з кожним днем удосконалюються підходи та умови навчання, з’являються нові цілі, збільшується потреба у самовираженні та у міжнародному спілкуванні, тому іноземна мова набуває все більшого пріоритету.
Усвідомлення специфіки прозових, драматичних і віршованих творів дає змогу ясніше розглянути міжродові форми: байку, баладу, поему тощо. Зважаючи на те, що особливості вивчення художнього твору залежать передусім від його форми, слід уточнити літературознавчі поняття про ці міжродові жанри.
Мовотворчість деяких сучасних письменників характеризується активним використанням інвективи – «вербально вираженого ставлення адресанта до адресата з метою різкого звинувачення, осуду, образи, приниження опонента в різкій формі (позаяк інвектива порушує норми моралі у суспільстві), що дозволяє образити честь і гідність особи» [14, с. 25-26]. Такого типу засоби виразності мови посилюють смислову спрямованість художнього тексту.
Традиционно главной целью образования считалось приобретение глубоких, разносторонних и прочных знаний. Этой цели соответствовала ценностная ориентация на эрудицию, культ знаний.
ідео – це відносно молода технологія. Ефективність використання відео та його незамінність для створення позитивного мовного середовища на уроках, а також, враховуючи той факт, що відеофільми у декілька разів підвищують мотивацію учнів, ніж класичні методи навчання. Доцільність використання відео у навчальному процесі пояснюється: