30 Листопад, 2017
У сучасних умовах передових технологій стає дедалі складніше зацікавити покупців. Зарубіжні маркетологи довели, що впливаючи на підсвідомість споживача, можна змусити його купувати частіше і платити більше. Саме тому існує нейромаркетинг – це один із видів нетрадиційного маркетингу, в основу якого покладено використання певних стимулів, які впливають на людський мозок для того, щоб викликати потрібну дію.
Одной из основных особенностей при формировании рыночной стоимости недвижимых объектов является ее связь с налогообложением. Вся налоговая система и все виды налогов прямо или косвенно воздействуют на стоимость недвижимости[1-3].
Підвищення ефективності управління суб’єктами господарювання є основним завданням системи менеджменту підприємств. Виконання такого завдання можливе лише за реалізації усіх основних функцій та підфункцій менеджменту. Однією з основних функцій менеджменту є контроль. Контроль діяльності суб’єктів господарювання реалізується через такі підфункції менеджменту як: облік, перевірка та аналіз.
Будь-який інвестиційний проект проходить 5 стадій розвитку: посів, старт-ап, раннє зростання, розширення, вихід. Банки і венчурні фонди готові допомогти компаніям, коли вони знаходяться на другому, третьому або четвертому етапі. Але в основному труднощі у підприємця виникають на першому етапі розвитку бізнесу.
Мале підприємництво є основою ринкової економіки. Воно має здатність створювати конкурентне середовище, тим самим допомагаючи економіці розвиватися і підштовхуючи виробників підвищувати якість товарів і послуг. Через недосконалу політику держави щодо малих підприємств виникає ряд проблем з розвитку економіки країни взагальному. Отже, дана проблема є актуальною.
Сучасний стан розвитку економіки України вимагає налаштування економічних зв’язків до сучасних умов ведення бізнесу. У зв’язку з збільшенням конкуренції на ринку потреби підприємств у достовірній інформації постійно зростає. Незважаючи на наукові відкриття, як свідчить практика, багато вітчизняних підприємств мало уваги приділяють проведенню маркетингових досліджень через ряд причин, наприклад, фінансових.
Вітчизняне сільське господарство переживає інноваційну кризу, яка пов'язана з відсутністю необхідних умов для розвитку сільського господарства за рахунок освоєння науково-технічних досягнень.