30–31 мая, 2014
Гольф-туризм - це термін, який використовується для опису поїздок, що здійснюють особи, для яких основною метою є гра в гольф [5, с.12; 6]. Світовий ринок гольф-туризму за даними Міжнародної Асоціації Гольф-Туроператорів (IAGTO) оцінюється в більше ніж 17 млрд. доларів. У світі налічується приблизно 35 000 полів для гольфу, і щороку будується близько 1000 нових [9]. Причому, всупереч поширеній думці, гра в гольф доступна людям різного статку і соціального положення. Адже 70 мільйонів - це тільки «офіційні» гравці в гольф: спортсмени, члени федерацій і клубів [14]. Число ж простих любителів гольфу по всьому світу неможливо порахувати. Перше в світі місце за кількістю гольфістів займають США - близько 30 мільйонів осіб [10]. Великою є роль Гольф-Асоціації Сполучених Штатів (відомої також як Асоціація професійних гольфістів США, або USGA) у розробці правил і в розвитку гри в цілому [1, с.12]. Другою за популярністю гольфу країною є Японія - близько 12 мільйонів осіб. 5 мільйонів шанувальників гри проживає в європейських країнах, причому близько 20% з них - у Швеції. В Азії зараз просто вибух захоплення гольфом. Якщо говорити про Східну Європу, то активно розвивається гольф в Чехії. Тут є близько 5000 гольф-клубів, що відіграють важливу роль в туристичному бізнесі [9]. У Росії, Білорусі, Україні та інших країнах колишнього СРСР сучасний гольф з'явився лише 20 років тому, і кількість активних гравців поки що відносно невелика.