30–31 Травень, 2016
Илм – фанимизнинг ҳозирги замандаги долзарб вазифаларидан бири – ёшларни маънавий – маърифий ва мафкуравий жиҳатдар тарбиялаш, миллий ғоямизни назарий жиҳатдан янада такомиллаштиришдан иборат. Талаба ёшлар онгига, миллий ғояни сингдириш орқали, талаба ёшларнинг дунёқарашини, шахсиятини шакллантириш, бугунги таълим муассасаларининг долзарб масаласидир.
Значущість моделювання виховного простору ВНЗ обґрунтована багатьма об'єктивно-суб'єктивними чинниками сучасної педагогічної реальності: - по-перше, серйозним збільшенням обсягу наукового міждисциплінарного знання про виховання і його суть, різноманіттям підходів і концепцій до його організації; визначенням виховання як явища, процесу, результату, цінності і реальності; - по-друге, виділенням поняття «виховний простір ВНЗ» як нової категорії сучасної педагогіки і визначенням його як результату конструктивної діяльності для підвищення ефективності виховання; розумінням, що ВНЗ є тим соціальним інститутом, «територією», виховним комплексом, де певні закономірності і принципи виховання об’єктивно чинять вплив на розвиток особистості студента; виділенням системи виховання ВНЗ як педагогічно обкресленого простору і як механізму інтеграції його виховного потенціалу [1].
Не можна не погодитися з тим банальним фактом, що суспільство формує поведінку, думки та переконання людини. Простим прикладом такого формуючого суспільного впливу можуть слугувати поведінкові моделі, що формуються на ранніх етапах життя - дитина аж до найменших деталей і нюансів засвоює свою рідну мову, або за умов постійного тис групи на конкретну особистість - член племені канібалів вважає поїдання людей нормальним явищем.