30–31 Грудень, 2014

IX Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • In the context of the global environmental crisis caused in the result of excessive technological activities of people there is the absolute necessity of seeking the ways of solving the problem, in particular by means of education ecologisation. In the developed countries environmental problems rank one of the first places among the issues which need to be solved immediately. One of the most important prerequisites of solving the environmental problems on the way to observing the principles of sustainable development is environmental education aimed at development of environmental consciousness and worldview. In fact, exactly its features determine the strategy of human activity and conduct in the environment. The higher the level of environmental worldview, the more organized is the activity towards environment. Worldview characteristics development belongs to the education field and requires some changes in the nature and guidelines of environmental education, and higher education in particular.

  • Воду у рідкому стані часто називають матрицею процесів метаболізму живих організмів, оскільки вона є необхідним компонентом для забезпечення усього спектру фізико-хімічних реакцій та взаємодії між біомолекулами. Специфічна структура рідкої води робить її обов’язковим складником для функціонування живих істот. Динаміка фази води у рідкому стані є вирішальним моментом для самоорганізації у живих клітинах та в екосистемах в цілому. Зростаючий рівень техногенних забруднень навколишнього середовища призводить до втрати корисних біологічних властивостей водного середовища.

  • АЛЮМІНІЙ – ДРУГ ЧИ ВОРОГ?

      Ольга Полковенко (Київ, Україна) |    Завантажити статтю |  Link

    Алюміній є елементом III-ї групи періодичної системи з атомним номером 13. Широко поширений в природі, становить 8% хімічного складу земної кори. В хімічних сполуках виявляє ступінь окислення +3[1]. Алюміній застосовується в складі коагулянтів як основний реагент технології питної водопідготовки, в результаті чого в основному і з’являється в питній воді.