31 December, 2024

ХVІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • Вступ. Швидкі темпи розвитку технологій створюють нові виклики для суспільства. Інтеграція технологій у різноманітні сфери людської діяльності вимагає не лише інженерних знань, а й глибокого розуміння людського фактору. У цьому контексті антропотехніка, наука про взаємодію людини та технічних систем, набуває особливої актуальності. Проблема полягає в тому, що часто технології розробляються без достатнього врахування потреб та особливостей користувачів. Це призводить до створення систем, які є складними у використанні та шкідливими для здоров’я людини

  • У початковій школі закладаються основи технологічної освіти, які дають змогу здобути дітям початковий досвід перетворювальної художньо-творчої й техніко-технологічної діяльності, яка ґрунтується на зразках духовнокультурного змісту й сучасних досягненнях науки й техніки; створити умови для самовираження кожної дитини в її практичній творчій діяльності в процесі активного вивчення найпростіших законів створення предметного середовища із засвоєнням технологій перетворення звичайних матеріалів і використанням сучасних інформаційних технологій.

  • ОРТА МЕКТЕПТЕ ФИЗИКА АПТАЛЫҒЫН ӨТКІЗУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

      Нуркасымова Сауле Нуркасымовна (Казақстан, Астана) |    Download article |  Link

    Аңдатпа: Бұл мақалада физикалық кештер туралы және физикалық кештерді өткізу ерекшеліктері қарастырылады. Физика апталығы - сыныптан тыс өткізілетін жұмыстардың бір түрі. Физика апталығында өткізілетін физикалық кештер оқушылардың кешті ұйымдастыруға қатысуымен қатар, кеш барысында оқушылардың белсенділігін пәнге деген ой-өрістерін байқауға болады. Физикалық кештер оқушыларға жалпы білім беру жүйесіндегі тақырыптарды түсінуге, қызығушылығын арттыруға көмектеседі. Физикалық кештерді өткізуде атақты ғалымдардың өмір жолдарынан баяндама, сонымен қатар түрлі викториналар, сайыстар, физика пәнінен тәжірибелер көрсету және оқушыларды қызықтыратын қысқа фильмдер көрсетуге болады. Физикалық кештерді мұғалімдер оқушылармен бірге ұйымдастырады және оқушылар кеш өтетін тақырыпты алдын ала қарастырып, оқытушыға көмектесу мақсатында көптеген мәліметтерді іздестіріп, ұйымдастырады.

  • Фізична культура – це частина культури, сукупність цінностей і знань, створених і використовуваних суспільством з метою фізичного та інтелектуального розвитку здібностей людини, підвищення рухової активності і формування здорового способу життя, фізичного виховання, фізичного гарту і соціальної адаптації за допомогою фізичного розвитку [10].

  • Починаючи з 1982 року (Грюнвальдська Декларація з медіаосвіти) виникає становлення понять, ідей, програм з медіаосвіти для населення. У документі, прийнятому конференцією Ради Європи, «Медіаграмотність і права людини» підкреслено важливість розвитку медіаграмотності та медіакомпетентності для підтримання демократії у суспільстві й рекомендовано ввести медіаосвіту у вищих навчальних закладах Європи як обов’язковий компонент [1, с. 89].

  • ОТРИЦАТЕЛЬНОЕ ВОЗДЕЙСТВИЕ ИННОВАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ НА СОСТОЯНИЕ СЛУХА У ДЕТЕЙ РАННЕГО ВОЗРАСТА

      Салтанат Сеитимбетова, Вероника Кабидашвили (Талдыкорган, Казахстан) |    Download article |  Link

    Слух — это способность организмов воспринимать информацию с окружающего мира. Система слуха состоит из нескольких частей: внешнего, среднего и внутреннего уха. Давайте рассмотрим информацию ,которая будет нам необходима на протяжении всего пути при разбирании нашей темы, это: функции и строение всех частей слуховой системы.

  • Високотехнологічна цифрова ера сьогодні вимагає від педагогів розв’язання таких завдань, як створення відкритого, технологічно, педагогічно наповненого та спрямованого на освітні пріоритети навчального середовища, де є суб’єкти спілкування, навчання, професійної діяльності та обміну досвідом мають одне спільне освітнє коло. Цифровізація (диджиталізація) освіти передбачає формування у учасників освітнього процесу навичок з цифрової грамотності, використанні інтерактивних методів навчання та іннших факторів. від. Створення такого середовища можливе при залученні всіх суб’єктів освітнього процесу за умови встановлення чітких орієнтирів, системного та цілісного усвідомлення завдань, що ставить суспільство перед своїми громадянами та відповідних професійних компетентностей вчителів.

  • Особливістю сучасного етапу розвитку суспільства є збільшення потоків інформації, вдосконалення інформаційно-цифрових технологій і комп'ютерної техніки. Досить складно адаптуватися в сучасному світі підростаючому поколінню, молоді з їх максималізмом, підвищеною емоційністю, а також з ще не усталеними поглядами на життя і цінностями сучасної світобудови.