30 Квітень, 2022

XLVІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ HR-БРЕНДУ

      Наталія Ковтун, Ангеліна Лисак (Черкаси, Україна)  |    Завантажити статтю |  Link

    Тенденція розвитку мобільності людських ресурсів нині посилюється, що проявляється в динаміці поточних кадрів, міграції населення, зміні професії та сфері діяльності. В умовах конкурентної боротьби сучасні компанії активно працюють над формуванням позитивної репутації на ринку праці, оскільки правильно вибудувана робота HR-фахівців із внутрішніми комунікаціями дає змогу компаніям бути на крок попереду в розвитку бізнесу та створювати привабливий й успішний бренд HR.

  • В епоху інтернетизації та постійного використання сучасними технологіями суспільство все частіше надає перевагу соціальним мережам та інтернету, що впливає на розвиток сучасних засобів масової інформації. Для того, щоб залучати більшу кількість аудиторії та бути конкурентоспроможним мас-медіа повинні ставати конвергентними, впроваджувати новітні методи поширення інформації та створювати власні профілі в соцмережах. Необхідно розуміти, як правильно використовувати цей метод поширення контенту.

  • З початку широкомасштабного вторгнення збройних сил російської федерації 24 лютого 2022 року ворог почав використовувати усі можливі способи для отримання інформації щодо позицій ЗСУ та корегування вогню по стратегічним об’єктам Україні.