30 Листопад, 2020
Економіко-математичні моделі дають можливість кількісно визначити оптимальну частку досліджуваної економічної величини виробництва. Основним критерієм побудови таких моделей є вигода виробника, що виражається в оптимальній величині прибутку. За допомогою цих моделей проводять розрахунок оптимальних напрямків діяльності сільськогосподарського підприємства.
У всьому світі останні декілька років спостерігається активне впровадження систем спільного використання мобільного транспорту. Ці системи пропонують послуги, в яких громадськості надається транспорт для швидкого пересування доступний для спільного користування. Наразі системи спільного використання велосипедів належать до тих, котрі мають найбільшу швидкість зростання у світі із загальним ростом близько 45%, починаючи з 2007 [1, 2]. В кінці 2014 року сукупно було близько 800 міст, в котрих було встановлено системи транспортного шерінгу. Швидке розповсюдження таких систем призвело до безлічі проблем, основними з яких є пошкодження велосипедів, потреба у паркуванні та обслуговуванні транспорту. У багатьох містах простір вулиць заповнений великою кількістю припаркованих транспортних засобів. Проблема паркування є надзвичайно критичною і викликала стурбованість людей та місцевої влаи у багатьох європейських містах. Таким чином однією з основних проблем в управлінні системами спільного використання транспортних засобів є забезпечення можливості оренди та паркування велосипедів на будь-якій станції. Для вирішення цієї проблеми використовується статичне ребалансування, під яким мається на увазі переміщення товарів за допомогою транспортних засобів з фіксованою місткістю на основі центрального депо.