31 Грудень, 2023

ХІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • Вступ. Українська економіка є важливою частиною світової економіки, і військова агресія Російської Федерації на нашій території серйозно вплинула на міжнародні економічні відносини. Транспортний сектор з’єднує різні міста, міські та сільські райони, ринки, місця виробництва. Це локомотив економіки та її розвитку у виробництві, споживанні та торгівлі. На регіональному та міжнародному рівнях він з’єднує країну з рештою світу, включаючи зовнішні фінансові ринки, торгівлю, інвестиційні потоки, ланцюги поставок і потік ідей.

  • На сьогоднішній день Україна проголосила стратегічний курс на формування інтелектуально орієнтованої економіки,зокрема це збільшення високотехнологічних послуг. Цей аспект посилює роль авторського права як галузі, що юридично захищає результати творчої діяльності. Це пов'язано з кількома причинами. По-перше,тим, що ринкова економіка надає широкі можливості для розвитку правовідносин у сфері творчої діяльності. По-друге, тим, що сьогодні відзначаються різні форми порушення авторських прав. І з огляду на те, що технологічні інновації є важливою частиною життя людини, новітні технології є практично прибутковими продуктами.

  • КІБЕРБЕЗПЕКА В УКРАЇНІ: ПРАВОВІ АСПЕКТИ

      Л.В. Леонтьєва, О.Г. Ключко  (Харків, Україна) |    Завантажити статтю |  Link

    Вступ. У сучасному світі, де технології швидко розвиваються, кібербезпека стає надзвичайно важливою сферою для будь-якої країни. Україна, яка активно впроваджує інформаційні технології в різні сфери життя, не є винятком.

  • Вступ. Перевезення вантажу здійснюється за договором між автотранспортним підприємством та замовником. Договором перевезення вантажу регулюється переміщення товарів від замовника до пункту призначення. Мeтою дослідження є визначення цивільно-правової відповідальності сторін за порушення умов договору перевезення. Об'єктом дослідження є соціальні відносини, які з’являються при порушенні перевізником умов договору перевезення вантажу автомобільним транспортом. Предметом дослідження є відповідальність перевізника за порушення умов договору перевезення вантажу автомобільним транспортом.

  • Використання знаків для позначення товарів-явище не старе і не нове. Погляд на історію концепції товарних знаків показує, що знаки згадувалися з давніх часів (греками, римлянами та єгиптянами). Вони використовували спеціальні знаки для розрізнення продуктів, кераміки, картин і т.д. саме в цей час зародилося поняття товарів і послуг, і необхідно було розрізняти ці товари. Сьогодні поняття ознак товарів і послуг стрімко розвивається в науковій літературі і отримало безліч визначень і пояснень. В даний час питання про товарні знаки розглядається в 170 країнах на законодавчому рівні. Закон покликаний дозволити власникам і виробникам захищати свої права, бренди або логотипи.

  • Вступ. Громадський транспорт — це не лише зручний спосіб переміщення, але й арена зіткнення прав та відповідальності між пасажирами та перевізниками. У всьому світі громадський транспорт використовується мільйонами людей щодня для повсякденних справ. Проте разом з цим виникають питання щодо прав, безпеки та гарантій, які перевізники повинні забезпечити. У статті розглянуто права пасажирів громадського транспорту та гарантії, які повинні надавати перевізники, щоб зробити подорож безпечною та комфортною.

  • Постановка проблеми та її актуальність. Серед питань, які безпосередньо стосуються громадської безпеки, особливо актуальною є безпека руху. Експлуатаційна безпека транспорту є частиною національної безпеки, а її розвиток відображає рівень цивілізованості суспільства, що дозволяє формувати національну політику щодо забезпечення процесів, пов’язаних із збільшенням використання небезпечних джерел – транспортних засобів, захисту життя та здоров’я людей, і безпека експлуатації транспорту.

  • У сфері перевезення вантажів, що становлять небезпеку, державне управління здійснюють Кабінет Міністрів України, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, центральний орган виконавчої влади, який формує державну політику у сфері транспорту, а також місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та інші центральні органи виконавчої влади, що формують та реалізують державну політику у сфері транспорту, відповідно до їх повноважень.

  • Вступ: У світі постійного росту міжнародної торгівлі та розвитку транспортної інфраструктури, регулювання перевезення вантажів стає ключовим елементом для забезпечення безпеки, ефективності та стабільності в логістичних ланцюгах. Ця тема охоплює широкий спектр аспектів, від створення нормативів безпеки та встановлення тарифів до узгодження міжнародних стандартів та вирішення юридичних питань.

  • ЗАХИСТ ПРАВ ЛЮДИНИ: СТАН СПРАВ ТА ВИКЛИКИ

      Л.В. Леонтьєва, А.А. Кайдалова  (Харків, Україна) |    Завантажити статтю |  Link

    Вступ. Введення воєнного стану на всій території України є непередбаченим заходом за весь період незалежності країни, що породжує значні правові виклики у гарантуванні захисту прав людини. Цей заход підкреслює важливість та актуальність питань захисту прав громадян України.

  • Постановка проблеми: в сучасних умовах управління компанією покладає основні вимоги на корпоративне управління, зокрема на прозорість та відповідальність [1]. Ці вимоги формують концепцію корпоративної соціальної відповідальності, яку розглядають у контексті вирішення соціальних питань, пов'язаних з підприємством, як у його внутрішній сфері, так і на різних рівнях - муніципальному, регіональному, національному та глобальному [2].Для залізничного транспорту, що є основою транспортної системи країни та забезпечує працю до 375 тис. осіб [3], важливе значення має розробка ефективної політики соціальної відповідальності. Особливо з урахуванням стратегічного плану розвитку залізничного транспорту до 2024 року, який передбачає впровадження соціально відповідальних підходів до системи управління [4].Існує значний вплив факторів соціальної відповідальності на розвиток підприємства, і незважаючи на розгорнуте обговорення цих питань у працях вчених, таких як А.М. Колота, О.Ф. Новікової, Е.М. Кравцової, В.В. Компанієць, Ф.І. Хміль, О.М. Полякової, М.М. Шигуна та інших [2, 5, 6, 7, 8, 9, 10], дослідження впровадження принципів соціальної відповідальності на вітчизняних підприємствах, зокрема в залізничній галузі, вимагає подальшої уваги. Це особливо актуально в умовах постійного розвитку ринкової економіки, який ставить нові вимоги до підприємств, включаючи їхню відповідальність перед суспільством.

  • У період воєнного стану важливо забезпечити фінансовим органам додаткові повноваження для ефективного контролю за використанням державних коштів. Розглядаються аспекти інспекцій, аудиту та перевірок у всіх сферах господарювання, що можуть використовувати державні кошти під час воєнного стану.

  • Вступ. Військовий стан є особливим періодом у житті кожної держави, коли виникають надзвичайні особливості, що вимагають ефективного функціонування та контролю з боку владних структур, зокрема, органів фінансового контролю та логістики. Забезпечення фінансової стійкості, прозорості та вільного пересування країноюв умовах воєнного стану виявляється з ключових завдань для держави. З цією метою застосовуються законодавчі зміни, спрямовані на оптимізацію фінансового та логістичного контролю під час війни.