29–30 июня, 2016
Электронная торговля на сегодня является одной из более быстро развивающихся форм торговли. Определенный прогресс данного вида торговли наблюдается и в Казахстане. Еще 4-5 лет назад возможность приобретение товаров через интернет большинством казахстанцев считалось весьма рискованным занятием, сегодня же покупки в интернет-магазинах совершают многие без риска и опасение.
Зростання національної економіки на ринкових засадах залежить від ефективної діяльності як банківських, так і небанківських фінансових установ. Небанківські фінансові установи, зокрема і страхові компанії, відіграють важливу роль в соціально-економічному розвитку України, так як здатні запропонувати більш широкий спектр спеціалізованих фінансових послуг, ніж банки.
Для багатьох фірм сфери обігу можливість ефективно співставляти попит та пропозицію є ключем до успіху. Однак напружена ринкова конкуренція, розширення асортименту товарів, зростання обсягів продукції із коротким життєвим циклом створили середовище, де попит покупців стає мінливим та непередбачуваним.
Ефективне функціонування економіки жодної країни не може відбуватися без розвинутої системи зовнішньоекономічних зв’язків. На шляху інтеграції України у європейські та міжнародні структури особливо набуває актуальності питання розвитку зовнішньоекономічної діяльності аграрного сектора та визнання України як рівноправного партнера.
На сьогодні Україна рухається шляхом реформ в напрямку до євроінтеграції та розвитку ринкової економіки. Вносяться змінидо законодавства України, і одним з приорітетних рішень повинно стати прийняття закону про обов’язкове медичне страхування,оскільки воно принесе масу благ українському суспільству, якими вже давно ефективно користуються провідні держави світу.
На сучасному етапі інвестиційний клімат в Україні вважається несприятливим через політичну й економічну нестабільність, недосконалість законодавства, недостатність розвитку ринкової інфраструктури. Невизначеність зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування вітчизняних підприємств обумовлюють високий рівень інвестиційних ризиків.
Основными приоритетами в области налоговой политики остаются дальнейшее снижение налоговой нагрузки на хозяйствующие субъекты и население, упрощение системы налогообложения, стимулирующие устойчивый рост экономики, обеспечение сбалансированности бюджетной системы путем укрепления доходной части местных бюджетов.
Реклама на телевидении является оптимальным средством для продвижения простых продуктов массового потребления, за счет широкого охвата телезрителей и возможности комплексного воздействия на них. В условиях конкуренции недостаточно произвести хороший товар, обеспечить маркетинг, распределить продукцию, разрекламировать её и продать.
Постановка проблеми. Основною передумовою здійснення господарської діяльності підприємств є достатній обсяг та раціональне використання виробничих запасів. Для одного підприємства їх наявність є основою стабільності, для іншого – це лише невелика частина всіх активів. Проте в будь-якому разі правильна організація обліку та документального оформлення операцій із запасами – запорука успішної роботи підприємства в цілому.
Постановка проблеми. Основною передумовою здійснення господарської діяльності підприємств є достатній обсяг та раціональне використання виробничих запасів. Для одного підприємства їх наявність є основою стабільності, для іншого – це лише невелика частина всіх активів. Проте в будь-якому разі правильна організація обліку та документального оформлення операцій із запасами – запорука успішної роботи підприємства в цілому.
Постановка проблеми. Починаючи з середини 80 – х років 20 століття, туризм стає важливим соціально– економічним явищем. Завдяки своїм стрімким темпам зростання дана галузь перетворилась на одну з важливих складових економіки. Проблеми фінансової забезпеченості та фінансової відповідальності суб’єктів туристичної діяльності розглядались і раніше, проте зовсім не приділялась увага суперечностям у даній сфері та банкрутствам, котрі відбувались в туризмі за останні роки.
Постановка проблеми. Успішна діяльність страхової компанії залежить від досягнення поставлених перед нею цілей, дотримання прийнятих установок і намічених орієнтирів, а також від стійкості її положення серед конкурентів на ринку. В системі заходів по реалізації цієї вимоги важливе місце посідає внутрішній аудит страхової компанії.
Базовым понятием, отражающим состояние мирового хозяйства в последнем десятилетии XX века и в первом десятилетии XXI столетия, стало понятие глобализации мировой экономики. Объективно протекающий в рамках мирового хозяйства процесс глобализации во многом по-разному воздействует на страны с различным уровнем развития, представляющие «центр» мирового хозяйства (по новой терминологии - передовые экономики), с одной стороны, и развивающиеся страны и страны с переходной экономикой, с другой.
Одним з методів підвищення ділової активності фірм і ефективності їх діяльності на ринку є удосконалення менеджменту на цих підприємствах. У статті вказується ряд проблем, що найчастіше зустрічаються, в страхових компаніях, а також представлені результати аналізу стану та розвитку українського страхового ринку. Визначено основні проблеми, що потребують вирішення при управлінні страховою компанією, а також ризики сучасного страхового ринку, які мають бути враховані при цьому.
Постановка проблеми. Слід зазначити, що в Україні немає страхових компаній, які могли б повністю використовувати досвід сучасних іноземних страховиків без його адаптації до особливостей української дійсності. У зв'язку із цим вітчизняні страховики, насамперед, мають потребу в практичних рекомендаціях із пристосування й впровадження міжнародного маркетингового досвіду в українській практиці.
Туристичний бізнес справедливо вважають бізнесом ХХІ століття, оскільки він є одним з найбільш динамічних і прибуткових серед усіх галузей світового господарства. За даними статистики Всесвітньої туристичної організації (UNWTO) та Всесвітньої ради з туризму та подорожей (WTTC) в 2015 р. на сферу туризму припадало 9,8% валового світового продукту, 4,3% загального обсягу капітальних інвестицій, 5% усіх податкових находжень, біля 1,5 трлн. дол. США щорічних експортних надходжень, сфера утримує 1 з 11 робочих місць на планеті, безпосередньо у 2015 р. в сфері було створено 2,5 мільйони нових робочих місць.