5–6 November, 2016

XXXI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • Українська художня література активно відтворює реалії сьогодення, тому необхідно простежити ракурси художнього відображення подій АТО. Нині залишаються актуальними проблеми батьків і дітей, любові й ненависті, добра і зла, життя і смерті тощо. Для розкриття зазначених проблем митці не обмежуються одним жанром, обираючи роман, повість, новелу, роман у віршах, повість-хроніку, поезію в прозі, репортажно-документальну прозу, публіцистику, рідше сатиру та поезію. Нині чи не найгострішою в українській літературі є проблема війни на Сході, яка художньо представлена у творах «Іловайськ» Є. Положія, «УКРИ» Б. Жолдака, «Вірші з війни», «Блокпост» Б. Гуменюка, «Книга змін» А. Цаплієнка, «2014» В. Івченка, «100 днів полону, або Позивний 911» В. Макеєва, «Казки мого бомбосховища» О. Чупи, «Гібридна війна: вижити і перемогти» Є. Магди, «АТО. Історії зі Сходу на Захід» М. Сурженко, «То АТО. Щоденник добровольця» Д. Якорнова тощо.

  • Основною метою вивчення дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» в Кременчуцькому льотному коледжі НАУ є формування необхідної комунікативної компетентності у сферах професійного та ситуативного спілкування в усній та письмовій формах. Головні завдання навчальної дисципліни полягають у набутті навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами, користуванні усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової та фахової спрямованості, перекладу з іноземної мови на рідну термінів технічного спрямування.

  • PRINCIPLES OF INTERCULTURAL LEARNING

      M. Kurbonova (Tashkent, Uzbekistan) |    Download article |  Link

    Inter-cultural language learning perspectives contribute to the overall education of learners, developing in them the capabilities to: communicate, interact and negotiate within and across languages and cultures, understand their own and others’ languages, thus extending their range of literacy skills, including skills in English literacy, understand themselves and others, and to understand and use diverse ways of knowing, being and doing further develop their cognitive skills through thinking critically and analytically, solving problems, and making connections in their learning. Such capabilities assist learners to live and work successfully as linguistically and culturally aware citizens of the world.