30 September, 2025

ХХІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • С древнейших времён узбекский народ уделял большое внимание воспитанию молодого поколения как гармонично развитых личностей. В результате этого в нашей стране выросли такие великие учёные и мыслители, как Алишер Навои, Беруни, Абу Али ибн Сина, Мирзо Улугбек, Амир Темур, Жалолиддин Мангуберди, аль-Хоразмий, Захириддин Мухаммад Бабур, Имам аль-Бухари, аль-Фараби и многие другие выдающиеся деятели. Кроме того, в XIX–XX веках на нашей земле творили и внесли огромный вклад в культуру и науку такие выдающиеся писатели и поэты, как Усмон Носир, Фитрат, Абдулла Каххар, Чулпон, Абдулла Кадыри, Айбек, Гафур Гулям, Озод Шарофиддинов, а также выдающиеся женщины – патриотки, обладавшие выдающимся умом и верностью, такие как Нодирабегим, Увайси, Анбар Отин, Зульфия, Саида Зуннунова.

  • Корекційна допомога дітям повинна носити своєчасний і комплексний характер, орієнтований на структуру відхилень, що є однією з найважливіших передумов успішності виховання, навчання та соціальної адаптації дитини з множинними утрудненнями розвитку і може здійснюватися в різних варіантах та умовах.

  • Педагогічні ідеї Костянтина Ушинського нині успішно втілюються під час розбудови самостійної Української держави, у відродженні й розвитку національної школи, освіти, української системи виховання, української педагогіки. У сузір’ї корифеїв світової педагогічної думки ім'я Костянтина Дмитровича Ушинського, українця за походженням, одного з основоположників педагогічної науки і народної школи, сяє зіркою першої величини. За масштабністю і глибиною висвітлення актуальної педагогічної проблематики він серед своїх сучасників не мав собі рівних. Творча спадщина геніального українського педагога назавжди увійшла в золоту скарбницю світової педагогічної культури і є національною гордістю українського народу.

  • Початкова школаслугує основою, що формує подальший навчальний шлях дитини, а вчителі початкових класів повинні з особливою відповідальністю піднестися до процесу підготовки дитини. У Державному стандарті початкової освіти серед основних компетентностей, передбачених для засвоєння учнями, виділяється: «вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях…» [3, с.12].

  • Професійна діяльність вчителів початкової школи реалізується насамперед у сфері педагогічного спілкування. Практика показує, що більшість майбутніх вчителів, що прийдуть в школу, мають проблеми в спілкуванні з дітьми, важкості в роботі з батьками, складності входження в шкільний учительський колектив. Спілкування людей один з одним – дуже складний і тонкий процес. Результати спостережень за навчально-виховним процесом в школах, спілкування з досвідченими вчителями й тими, які лише починають свою професійну діяльність, виявили, що проблема сформованості здатностей спілкування в майбутнього учителя сьогодні, без сумніву, – одна з найактуальніших для закладів освіти.

  • Спілкування — особливий вид взаємин між людьми. Це двобічний процес, у якому здійснюється не лише передача учневі знань, а й розвиваються у нього прагнення і вміння самостійно, без вчителя набувати нових знань, досвіду. Професійне спілкування — процес спільної роботи учителя і учня, у якому ця форма взаємодії будується на активному зворотному зв’язку, який організовує, регулює і збагачує кожного з учасників цього процесу [4, 24].

  • С древнейших времён узбекский народ уделял большое внимание воспитанию молодого поколения как гармонично развитых личностей. В результате этого в нашей стране выросли такие великие учёные и мыслители, как Алишер Навои, Беруни, Абу Али ибн Сина, Мирзо Улугбек, Амир Темур, Жалолиддин Мангуберди, аль-Хоразмий, Захириддин Мухаммад Бабур, Имам аль-Бухари, аль-Фараби и многие другие выдающиеся деятели. Кроме того, в XIX–XX веках на нашей земле творили и внесли огромный вклад в культуру и науку такие выдающиеся писатели и поэты, как Усмон Носир, Фитрат, Абдулла Каххар, Чулпон, Абдулла Кадыри, Айбек, Гафур Гулям, Озод Шарофиддинов, а также выдающиеся женщины – патриотки, обладавшие выдающимся умом и верностью, такие как Нодирабегим, Увайси, Анбар Отин, Зульфия, Саида Зуннунова.

  • Висвітлено питання виховання екологічної культури в учнів початкових класів. Зазначено причини, що актуалізують проблему екологізації освіти, зокрема виховання екологічної культури особистості нової генерації. Визначено магістральні завдання початкової ланки освіти щодо виховання екологічної культури у молодших школярів. Висвітлено теоретичні засади, зміст та особливості виховання екологічної культури в освітньому процесі початкової школи.

  • Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment, вимовляється «Мудл») - це модульне об'єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище, яке називають також системою управління навчанням (LMS), системою управління курсами (CMS), віртуальним навчальним середовищем (VLE) або просто платформою для навчання, яка надає викладачам, студентам та адміністраторам дуже розвинутий набір інструментів для комп'ютеризованого навчання, в тому числі дистанційного. Moodle можна використовувати у навчанні школярів, студентів, при підвищенні кваліфікації, бізнес-навчанні, як в комп'ютерних класах навчального закладу, так і для самостійної роботи вдома.

  • Прoaнaлiзовано сутність прaктичних мeтoдів нaвчaння природничої ОГ тa рoзкрито знaчeння i мeтoдику викoриcтaння прaктичниx мeтoдiв нaвчaння у процесі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Останнім часом підноситься пріоритетна роль природничих наук у шкільному навчанні. Нині перед початковою школою стоїть завдання не лише домогтися, щоб учні засвоїли природничі знання, а й могли вільно оперувати ними, застосовувати ці знання для розв’язання навчальних і життєвих ситуацій та проблем, для розширення й поглиблення свого пізнавального досвіду. Для цього потрібно ефективно працювати з учнями, використовуючи різноманітні наочні посібники, удосконалювати форми роботи з ними, добирати новітні методи, засоби і технології.