ПРАКТИЧНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

  Леся Колток, Мар’яна Чапля (Дрогобич, Україна) |    Download article

Прoaнaлiзовано сутність прaктичних мeтoдів нaвчaння природничої ОГ тa рoзкрито знaчeння i мeтoдику викoриcтaння прaктичниx мeтoдiв нaвчaння у процесі інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Останнім часом підноситься пріоритетна роль природничих наук у шкільному навчанні. Нині перед початковою школою стоїть завдання не лише домогтися, щоб учні засвоїли природничі знання, а й могли вільно оперувати ними, застосовувати ці знання для розв’язання навчальних і життєвих ситуацій та проблем, для розширення й поглиблення свого пізнавального досвіду. Для цього потрібно ефективно працювати з учнями, використовуючи різноманітні наочні посібники, удосконалювати форми роботи з ними, добирати новітні методи, засоби і технології.