30–31 Серпень, 2015

ХVІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • Сегодня все чаще и чаще мы слышим такое понятие как социально - психологический климат. Оно может употребляться по отношению к коллективу любой возрастной категории, к обществу в целом и к классу в частности. Необходимо учесть, что специфика социально-психологического климата в коллективе детей разного возраста будет уникальной. Это зависит от многих факторов. В ходе нашей работы мы рассмотрим социально–психологический климат коллектива подростков. Подростковый возраст (от 10 до 15 лет), по мнению Л. С. Выготского [3], переломный возраст, или возраст полового созревания. Его часто связывают с изменением психических процессов.

  • Мета: визначення рис творчої особистості молодого вчителя; розвиток креативних і комунікативних здібностей учасників заняття; сприяння розвитку творчої уяви, допитливості та гнучкості мислення. Обладнання: плакат, ручка, папір, олівці. Завдання: 1. активізувати знання вчителів із проблеми формування творчої компетентності; 2. виробити практичні стратегії партнерської взаємодії учителів. Очікувані результати: Під час тренінгу учителі зможуть: • узяти участь у створенні учительського проекту «Творчий вчитель – запорука успіху»; • проаналізувати елементи творчої компетентності педагога у професійному становленні; • визначити головні риси творчої особистості; • усвідомити роль особистості учителя у формуванні творчого учнівського колективу.