30 Квітень, 2024

ХІІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • Сөз көп мағыналы құбылыс. Таңба болса дербес өмір сүріп, өзі белгілеп тұрған затпен тікелей байланыста болмайды деген пікір де айтылады. Мысалы, «а» дыбысы дербес емес, өйткені оның әр түрлі фонетика-семантикалық жүгі болады. Сондай-ақ, дыбыстың мағынасының да өзіндіктарихы бар екен, сол мағына арқылы ол фонетикалық және лексика-семантикалық жүйеде байланыс жасайды. Сондықтан тіл элементін кездейсоқ деп тануға болмайды. Этнограф-ғалымЛеви-Стростың пікірінше, тіл-мәдениетті игерудің ең тиімді жолы әрі жүйелі мәдени құбылыстың жетілген түрі.

  • Ми живемо у світі, де різні суспільства взаємодіють одне з одним. Це відбувається завдяки тісним економічним,політичним і культурним контактам, які і призводять до мовного обміну між людьми. У зв’язку з цим міняється словниковий склад мови, який безпосередньо реагує на те, що відбувається в реальному світі.

  • У сучасному високотехнологічному світі все більше експертів говорять про необхідність розвивати універсальні навички, які будуть застосовані практично у будь-якій професійній галузі. Такі навички відомі як м'які (гнучкі, надпрофесійні) навички, що становлять протилежність твердим (суворо професійним) навичкам, пов'язаним зі знанням професійного аспекту обраної спеціальності. У статті, що присвячена аналізу рівня сформованості м'яких навичок у бакалаврів, відзначено попит у сучасному суспільстві на випускників, готових адаптуватися до динамічного середовища, здатних постійно оновлювати знання, вміючих швидко перемикатися з одного виду діяльності на інший та поєднувати різні функції.

  • В останні роки відзначається зростання зацікавленості студентів у науково-дослідницькій діяльності, здійсненні іншомовної проектної діяльності наукового характеру та участі в заходах наукового спрямування. Ця тенденція зумовлена спрямованістю сучасного студента, що навчається навіть на рівні бакалаврату, на досягнення високих результатів у своїй науково-професійній діяльності, одним з форматів якої є участь у науковій конференції. Це передбачає дві можливі форми: підготовку виступу на науковій конференції (академічна презентація) та написання статті дослідницького характеру. Мета цієї роботи полягає в розгляді особливостей наукової статті як писемної форми мовленнєвої продукції, спрямованої на узагальнення результатів дослідницької діяльності студента засобами іноземної мови.

  • «Ономастика – розділ мово¬знавства, що вивчає власні назви з погляду походження, будови, розвитку, функціонування, правопису тощо»[4]. Це міждисциплінарна галузь, яка включає елементи лінгвістики, антропології, соціології, історії та психології. Ономастика досліджує різні аспекти імен, зокрема особисті імена (імена та прізвища), географічні назви (топоніми), а також назви об'єктів чи суб'єктів. В цілому класифікація ономастики є дуже широкою і не обмежується лише іменами чи назвами міст, річок або країн. Є також окремі підгрупи ономастики, що вивчають небесні тіла, назви угрупувань та організацій, імена богів, тварин тощо[1, c. 95].

  • Метафора – це мовне і мисленнєве явище, що полягає в перенесенні властивостей одного предмета (явища, дії) та його мовного знака на інший предмет (явище, дію) за принципом аналогії або конт­расту. Термін "метафора" вживався в античній Греції. Він походить від грецького слова "μεταφορά" (metaphorá), що буквально означає "перенесення" або "перехід" [1]. Порівняння (лат. comparatio) - це словесний вираз, в якому уявлення про зображуваний предмет конкретизується шляхом зіставлення його з іншим пред­метом, таким, що містить у собі необхідні для конкретизації уявлення ознаки в більш концентрованому вияві [2].