ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ АКАДЕМІЧНОГО ПИСЬМА ДЛЯ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО УЧАСТІ В НАУКОВИХ КОНФЕРЕНЦІЯХ

  Алла Давидюк, Оксана Марищук, Аліна Слезенко (Київ, Україна) |    Завантажити статтю

В останні роки відзначається зростання зацікавленості студентів у науково-дослідницькій діяльності, здійсненні іншомовної проектної діяльності наукового характеру та участі в заходах наукового спрямування. Ця тенденція зумовлена спрямованістю сучасного студента, що навчається навіть на рівні бакалаврату, на досягнення високих результатів у своїй науково-професійній діяльності, одним з форматів якої є участь у науковій конференції. Це передбачає дві можливі форми: підготовку виступу на науковій конференції (академічна презентація) та написання статті дослідницького характеру. Мета цієї роботи полягає в розгляді особливостей наукової статті як писемної форми мовленнєвої продукції, спрямованої на узагальнення результатів дослідницької діяльності студента засобами іноземної мови.