30 ноября, 2020

ХХХII Международная научно-практическая интернет-конференция

  • Україна належить до держав із найчисленнішою діаспорою, адже за її межами проживає третина нації [7, с. 150]. До закордонних українців належать ті, які є громадянами інших держав, або є особами без громадянства, проте мають українське етнічне походженнячи походження з України, а також перебувають з українським паспортом за межами держави з метою працевлаштування.

  • Пандемия Covid-19 и интенсивное развитие современных инфокоммуникационных технологий повлекли за собой структурные изменения медиа ландшафта, трансформацию потребительского спроса и обусловили появление новых трендов в сети Интернет. Успешное продвижение медиа продуктов на различных мультимедийных платформах, эффективная организация коммуникации «бренд – потребители / «новые» потребители», устойчивая корпоративная коммуникативная среда не возможны без тщательного учета новых вызовов и рисков, а также анализа медиа трендов.

  • Обсяг реклами в інформаційному просторі надзвичайно великий, і він продовжує інтенсивно зростати. З огляду на це, для успішного просування різних об’єктів на ринку творці реклами постійно шукають і розробляють нові її форми, щоб ефективно впливати на споживача й спонукати до вибору рекламованого об’єкта. Проте через великий обсяг рекламної інформації аудиторія може ігнорувати прямі рекламні звернення до неї й залишати поза увагою марковану рекламу.

  • Із року в рік подкасти стають дедалі популярнішими, а ця термінолексема звучить усе частіше. Це й не дивно, адже подкасти дуже зручні для прослуховування, бо в певній програмі чи на окремому сайті завжди можна швидко знайти той аудіоматеріал, який підходить сьогодні вам по темі, настрою і часу. Це зручно, доступно, і головне – сучасно. Термін «подкастинг» уперше вжив американець Адам Кларк Каррі, який у 2004 написав програму під назвою «iPodder», що дала змогу автоматично завантажувати радіопрограми з інтернету на iPod. Того ж року лексема «подкаст» уперше з’явилася у статті Бена Хаммерслі для «The Guardian». Згодом ідеєю зацікавилася фірма «Apple», а незабаром в iTunes була відкрита функція завантаження подкастів через RSS-стрічку. Зараз практично всі iPod передбачають убудовану можливість відтворення подкастів.