Однією з важливих проблем сьогодення є підготовка майбутнього фахівця, здатного до швидкого аналізу інформації, пошуку й впровадження інновацій, реалізації свого творчого потенціалу. В цьому аспекті формування критичного мислення особистості студента набуває особливої значущості. Один із шляхів підвищення пізнавальної активності та мотивації навчальної діяльності студентів, на мою думку, полягає в удосконаленні методів навчання, а саме – впровадження в практику навчання історії дискусій. Вони дозволяють студентам готуватися до самостійного аналізу, висловлювати власні думки з приводу важливих питань з історії та сучасних політичних подій. При використанні дискусійних методів студенти прагнуть до самостійного творчого пошуку, який пробуджує почуття гідності, самоповаги.
ДИСКУСІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ
Юлія Донченко (Біла Церква, Україна) | Скачать статью