31 December, 2020
Дошкольный возраст определяется как период закладывания основ личностного развития и накопления начального нравственного опыта, необходимого для вхождения в социальную среду. Именно нравственное воспитание является приоритетной задачей практически всех программ дошкольного образования, создание новой системы ценностей, способствующей становлению нравственной культуры ребенка.
Казахстан – многонациональная страна. Уважение к историческому прошлому, воспитание патриотизма, сознательность, ответственность, чувства собственного достоинства, гордость за свою Родину – это залог гражданского становления личности. Большую роль в патриотическом воспитании молодого поколения играет народная педагогика. Лидер Нации Н.А.Назарбаев в своей статье «Взгляд в будущее: модернизация общественного сознания» отметил, что основа народной педагогики - это духовная культура, народные обычаи, традиции, социально этические нормы.
Қазіргі кезде өркениетке ұмтылған еліміздің экономикалық және әлеуметтік-мәдени даму жағдайына сай қоғам өмірінің барлық саласына белсенді атсалысатын, ісәрекетінде шығармашылық бағыт ұстанатын жеке тұлғаны қалыптастыру өзекті мәселе болып отыр. Сондықтан балалардың танымдық белсенділігін дамытуға, білімі мен біліктерін өмірдің жаңа жағдайында пайдалануға, жаратылыстану білім саласын таныстыруды ұтымды ұйымдастыруға тікелей байланысты.
На даний час здійснюється переорієнтація системи вищої освіти на нові цінності, що визначаються гуманізацією педагогічного процесу та міжособистісними відносинами. Основною вимогою суспільства до сучасної освіти є формування особистості, яка б вміла самостійно творчо вирішувати наукові, суспільні та професійні завдання, а також критично мислити, мати свою точку зору, свої переконання, систематично та безперервно поповнювати свої знання шляхом самоосвіти, удосконалювати та творчо застосовувати набуті вміння та навички.
Одним з головних компонентів організації навчальної діяльності є мотивація. Саме мотивація є внутрішньою характеристикою особистості, системою спонукань до діяльності, що пов’язана із задоволенням потреб людини.
Все высшие учебные заведения и система ТИПо в Казахстане перешли с марта 2020 года на режим онлайн-обучения, в связи с введением в стране особых мер безопасности, из-за угрозы распространения коронавирусной инфекции.
Нині в Україні відбувається становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий освітній простір. Приєднання нашої держави до єдиного європейського освітнього простору (в результаті підписання Болонської декларації) вимагає від вищої школи підвищення якості підготовки фахівців до рівня міжнародних стандартів. Сформованість культури мовлення є одним з таких стандартів. Цей реформаційний процес супроводжується суттєвими змінами в педагогічній теорії та освітній практиці, відбувається зміна освітньої парадигми.
Фасиліта́ція (від англійського слова «facilitation» − допомога, полегшення, тобто «робити легшим або полегшувати».) − це метод активного колективного розв'язання проблем у групі, який керується фасилітатором (ведучим). Використання методу фасиліта́ції дозволяє ефективно організовувати обговорення складної проблеми без втрат часу та за короткий термін виконати усі заплановані дії із максимальним залученням учасників процесу.
Актуальність роботи полягає в активному впровадженні інформаційних технологій в усі сфери людської діяльності зумовлює необхідність використання сучасних форм підготовки високопрофесійних кваліфікованих кадрів в області професійної освіти, також в необхідності розробки моделі, алгоритму і програмного засобу для створення сучасної адаптивної системи дистанційного навчання для вивчення «Педагогіки», яка буде відповідати сучасним освітнім стандартам і в той же час підтримувати індивідуалізацію навчального процесу для підвищення якості його результатів.
Сучасна системи освіти в Україні перебуває в стані активного реформування та характеризується змінами в усіх її підсистемах, ланках та змісті освіти. Зміст реформ вітчизняної системи освіти зумовлений державною політикою у сфері освіти – інтеграцією в європейський освітній простір.
Pedagogy developed as a theory of children's upbringing. This definition is actively used today, but pedagogy is considered not only as a science, but as important as the subject of our research, and as art, technology, politics of the state in the field of education. Each of these areas is associated with questions of methodological nature, which allow to identify philosophical and pedagogical problems in the development of the spiritual culture of the teacher.