31 December, 2020
Нині засоби спілкування в Інтернеті постійно розвиваються, а кількість їхніх користувачів зростає. Двадцять років тому стандартне SMS було нормою. Люди поступово доповнювали їх візуальними смайликами, емодзі, GIF-файлами. Зараз в Інтернет-спілкуванні наклейки (стікери)відіграють велику роль, а тому ними не слід нехтувати, вважаючи несерйозними. Стікери це графічні ілюстрації, що передають настрій, емоції, речення чи фрази. Наклейка може передавати набагато ширший спектр думок та емоцій, ніж звичайне текстове повідомлення. Така візуальна цифрова мова часом фактично замінює текстові діалоги. Самостійно розроблений пакет наклейок стає все більш популярним засобом ідентифікації для сучасних компаній. Це оригінальний рекламний інструмент, який підвищить популярність бренду і, безумовно, підніме настрій.
Актуальність дослідження зумовлена застосуванням шрифтового оформлення як одного з ключових засобів рекламного впливу, пов’язаного зі створенням певного образу та емоційного на́строю товару. При створенні реклами з акцентом на візуальний складник максимальний ефект повідомлення досягається за допомогою яскравого зорового образу – шрифту, який доповнює вербальний текст візуальними асоціаціями. Вибір шрифтів для реклами будь-якого товару залежить від багатьох факторів і має враховувати специфіку цільової аудиторії, категорію товару, його ключові цінності та переваги, емоційне навантаження тощо.