28 February, 2017
Введение. Повышение эффективности и надежности фрикционных узлов тормозных устройств неразрывно связано с поддержанием уровня их теплонагруженности, не превышающего допустимой температуры для материалов фрикционных накладок. Для решения данной проблемы необходимо принудительно лил вынужденно охлаждать пары трения тормозов. Отечественной школой тормозостроителей разработан рад еонструкций и систем, работающих на нетрадиционных видах охлаждения. Одним из них является охлаждение многоструйными эжекторами, в которых в качестве рабочего тела может циркулировать сжатый воздух [1] или омывающие токи встречного потока воздуха.
Введение. Тормозные шкивы ленточно-колодочных тормозов буровых лебедок являются металоемкими узлами и эксплуатируются при высоких удельных нагрузках (до 1,2 МПа), больших скоростях скольжения (до 6,0 м/с), и, как следствие, высоких поверхностных температурах (до 1000 °С). Такие эксплуатационные параметры пар трения тормоза влияют существенным образом на износо-фрикционные свойства [1]. Это вызвано большой энергоемкостью тормозного шкива, который является аккумулятором тепловой энергии.
Завдяки простаті та надійності роботи роторні насоси найшли широке застосування в різних сферах промисловості. Є багато типів та різновидностей насосів. Розглянемо об'ємні роторні насоси, як діють за принципом витиснення. Дані насоси працюють за рахунок зміни об’єму робочої камери. Рідина, яка перекачується, заповнює собою робочу камеру, а потім виштовхується з неї у нагнітальний трубопровід. Робоча камера являє собою створений тимчасово замкнутий простір, який обмежується рухомими та нерухомими частинами насосу і змінює свій об’їм під час роботи насоса. Рух рухомих частин забезпечує зміну об’єму робочої камери і, як наслідок, перекачування рідини.
Вступ. Початок XXI століття позначився загостренням ряду як міжнародних проблем, так і вітчизняних, коріння яких сягає минулого. Разом з тим як ніколи чуттєвими для людства стає пошук можливостей побудови такого світу, який був би вільний від загроз тероризму, екстремізму й ненависті, в якому забезпечуватиметься прогресивний розвиток, безпека та процвітання будь-якого суспільства.
Вступ. Ідея створення нових моделей одягу за допомогою операцій комбінування різних матеріалів не є новою, але вона недостатньо вивчена в плані досягнення технологічної ефективності і об'єктивності її оцінки. Проблема поєднання різних матеріалів стосується як естетики - гармонійного змішування різнорідних фактурних та текстурованих варіантів оформлення матеріалів (матеріал різних фактур - гладкі, блискучі і матові, або рельєфні, прозорі, важкі, щільні і т.д.), який повинен відображати сучасні тенденції, так і за показниками надійності. При цьому слід враховувати такі властивості матеріалів як: розтяжність, рівномірність матеріалів за товщиною і їх співвідносність з декоративним матеріалом, відповідність показникам зносостійкості застосовуваних у виробі матеріалів. Також процес отримання новизни моделей за рахунок композиційної різноманітності і декору потребує від конструктора-технолога досвіду роботи та відповідної кваліфікації в підборі матеріалу за естетичними показниками, а також врахування надійності в експлуатації.
Вступ. Актуальність створення одягу спеціального призначення, відповідно заданим гігієнічним вимогам, в даний час є очевидною, так як це пов'язано з освоєнням людиною нових середовищ існування, нових професій, розширенням сфери виробничої діяльності в різних кліматичних умовах. Разом з тим, розширюється і асортимент використовуваних матеріалів для одягу, які наділені комплексом нових показників фізичних і гігієнічних властивостей, що істотно змінює традиційний підхід до процесу проектування.