30 September, 2023

VІІI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • АБСУРД ЯК МАРКЕР ЕПОХИ ХХ СТОЛІТТЯ

      Світлана Антонович (Харків, Україна) |    Download article |  Link

    Людство в ХХ столітті пережило низку потрясінь, серед яких чи не найтрагічнішими були Перша та особливо Друга світові війни, гітлерівська окупація й радянське вторгнення, від чого постраждало багато країн, та ін. Такий масштабний суспільно-політичний, культурно-історичний «струс» позначився на філософському осмисленні епохи, у результаті якого розвинувся екзистенціалізм. Нова світоглядна концепція сфокусувалася на філософії кризової доби та кризової свідомості [4, с. 44]. Прихильники екзистенціалізму почали активно вживати поняття «абсурд» у значенні характеристики стосунків людини та ворожого для неї світу [5, с. 11; 11, с. 11]. Так, у суспільстві, зокрема й у культурно-мистецькому колі, посилилися настрої туги, дисгармонії, розпачу, зневіри, песимізму, душевного спустошення та інші, що стали типовою реакцією на події ХХ століття. Людина почала замислюватися над питанням, що таке життя, шукати його сенс, адже відчула розчарування у звичній картині світу, до того ж не могла усвідомити й пояснити те жахіття, яке спостерігала навколо. Розум уже не виправдовував покладених на нього надій, а світ щоденно перетворювався на абсурд [8, с. 39].

  • Якість вищої освіти cьогодні ми розуміємо як збалансовану відповідність вищої освіти (як системи, процесу і результату) встановленим потребам, вимогам, цілям, нормам, стандартам, що визначаються окремими громадянами, організаціями, підприємствами, суспільством та державою в цілому. При цьому складниками якості вищої освіти є: якість підготовки випускників ЗВО, як якість результату вищої освіти; якість державних освітніх стандартів, якість діючої нормативної бази, якість освітніх програм; якість матеріально-технічної, навчально-методичної, лабораторної бази вищої освіти; якість освітніх технологій; якість професорсько-викладацьких та науково-дослідницьких кадрів вищої школи; якість виховання; якість управління ЗВО тощо.

  • Як поєднати на заняттях усне мовлення, яке є таким важливим у вивченні мови, та роботу над граматичними питаннями, без яких важко говорити про ефективну комунікацію? У цій статті індуктивний метод використовується для того, щоб дати студентам більше можливостей для самовираження, стати більш активними в аудиторії і краще усвідомити зміст, що викладається.

  • Багатошаровий та загадковий жанр фентезі на сьогодні є найпопулярнішим та найчитабельнішим серед молоді. Прикметно, що Андрій Новік представляє цей жанр в українському просторі як цілком самодостатній та зрілий майстер. Роман “Медальйон трьох змій” ( артвидавництво “Небо”2022 року) належить до першого роману трилогії “Книга Змін». У ньому розкривається тема дискримінації на етнічному, расовому та соціальному ґрунті.