Проблема підвищення рівня медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів НУШ постійно актуалізується. Медіаграмотність сучасного вчителя включає цілий набір компетентностей, необхідних для усвідомленої участі в житті медійного суспільства. Значний сегмент цих компетентностей безпосередньо стосується формування знань і вмінь громадянського характеру, тому набуття медіаграмотності й підвищення її рівня є важливим аспектом підготовки майбутніх учителів початкових класів НУШ. Звісно, цей процес вже успішно реалізується шляхом упровадження різноманітних навчальних курсів для учнів і студентів, учителів і викладачів. Будь-який позитивний досвід варто досліджувати й адаптувати [5, с. 189].
ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Руслана Даниляк, Алла Кузан (Дрогобич, Україна) | Завантажити статтю