У наш час неможливо уявити процес навчання без використання комп’ютерних технологій. Вони використовуються як безпосередньо на уроках, так і під час підготовки до них. Наявність інформаційно-освітнього середовища є законодавчою нормою, відображеною в освітньому державному стандарті. Державний стандарт початкової освіти вказує на те, що між предметні результати засвоєння навчальної програми повинні відображати використання методів пошуку інформації, її аналізу, збору та інтерпретації відповідно до пізнавальними і комунікативними завданнями предмета. У предметних результатах засвоєння учнями навчальної програми з урахуванням специфіки предметної галузі, що поєднує математику та інформатику, має відображатися використання початкових математичних знань для опису процесів і оточуючих об’єктів та оволодіння основами логічного та алгоритмічного мислення, а також набуття початкових уявлень про комп’ютерну грамотність.
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП'ЮТЕРНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ
Володимир Ковальчук, Яна Гвоздецька (Дрогобич, Україна) | Завантажити статтю