Розвиток мовлення учнів початкової школи, становлення і вдосконалення мовних і мовленнєвих умінь – тема досліджень не тільки учених, методистів, а й учителів, які щоденно втілюють в життя задекларовані норми Концепції НУШ, закони і правила. Аналізу обраної теми приурочено праці В. Бадер [1], Н. Бібік [2], М. Вашуленка [9; 10], Л. Варзацької [3],С. Гірняк [4; 5], Н. Деркач [8], А. Зимульдінової [7; 11], Г. Коваль [8], М. Наумчук [8], М. Проць [11] й ін.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
Світлана Гірняк, Анастасія Глеба, Ольга Скалич (Дрогобич, Україна) | Завантажити статтю