Розумовий розвиток дошкільників займає чільне місце в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Видатні педагоги і психологи досліджували і продовжують робити це зараз в плані пошуку найоптимальніших шляхів розумового розвитку дітей. Як відзначає Поніманська Т.І. [5] розумовий розвиток – це ступінь розвитку у дитини пізнавальних процесів, сформованість у неї вміння міркувати, обґрунтовувати свої думки, діяти адекватно до вимог старших, виявляти інтерес до пізнання навколишнього середовища, здатність швидко і правильно розуміти те, що їй говорять, будувати власні судження, користуватися поняттями та узагальненнями.
ПОКАЗНИКИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ ДІВЧАТ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Світлана Герасименко, Данило Васильченко (Дрогобич, Україна) | Завантажити статтю