Розвиток самостійності учнів початкових класів у школах Монтессорі

  Ірина Садова, Марія Глодян (Дрогобич, Україна) |    Завантажити статтю

Постановка проблеми. Демократичні ідеали Марія Монтессорі, втілені у педагогічній системі й ефективній технології виховання дітей, і сьогодні привертають розум і серця всіх, кому не байдужі проблеми виховання. Без перебільшення можна сказати, що багато поколінь педагогів увібрали благородні ідеї Марії Монтессорі, навіть не здогадуючись про їх істинне джерело. Така доля генія і кредо педагогічної діяльності італійського педагога: "кинути промінь світла і піти своєю дорогою". Центральна проблема сьогодення – ви­ховання індивідуальності кожної дитини в умовах змінного соціуму. Як батькам і шкільним закладам забезпечити найсприятливіші умови для особистості, що розвивається? Відповідь на це питання дає вивчення педагогічної спадщи­ни видатних педагогів минулого.