ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

  Катерина Павлишинець (Ужгород, Україна) |    Завантажити статтю

У сучасних умовах педагогічна освіта України зорієнтована на підготовку педагогічних кадрів здатних на впровадження європейських освітніх стандартів, зокрема й у галузі «Освіта/Педагогіка» за спеціальністю «Середня освіта (Фізична культура)», на якісну підготовку майбутнього фахівця, який буде вміло застосовувати свої знання і зможе бути лабільним до змін, що відбуваються на ринку праці. У зв’язку з цим гостро постає проблема підготовки майбутніх учителів фізичної культури до адаптації професійної діяльності, яка відбувається протягом усього освітнього процесу у вищому навчальному закладі, і, насамперед якість такої підготовки буде залежати від свідомого та відповідального ставлення до своєї професійної діяльності.