У сучасних умовах педагогічна освіта України зорієнтована на підготовку педагогічних кадрів здатних на впровадження європейських освітніх стандартів, зокрема й у галузі «Освіта/Педагогіка» за спеціальністю «Середня освіта (Фізична культура)», на якісну підготовку майбутнього фахівця, який буде вміло застосовувати свої знання і зможе бути лабільним до змін, що відбуваються на ринку праці. У зв’язку з цим гостро постає проблема підготовки майбутніх учителів фізичної культури до адаптації професійної діяльності, яка відбувається протягом усього освітнього процесу у вищому навчальному закладі, і, насамперед якість такої підготовки буде залежати від свідомого та відповідального ставлення до своєї професійної діяльності.
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Катерина Павлишинець (Ужгород, Україна) | Скачать статью