МЕХАНІЗМИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

  Вадим Мачульский (Дніпропетровськ, Україна)  |    Завантажити статтю

Крім захисту внутрішнього ринку від імпорту з-за кордону за допомогою кількісних і прихованих нетарифних методів торгової політики в практиці міжнародної торгівлі активно використовуються методи розширення експорту, велика частина яких заснована на прямому або непрямому гарантуванні і субсидуванні урядом національних експортерів. Набуваючи різноманітної, часто вельми хитромудрої форми і здійснюючись через вельми ускладнені схеми, фінансування направлене на зниження вартості товару, що експортується, і підвищення тим самим його конкурентоспроможності на світовому ринку. Фінансування експорту може здійснюватися як з урядових джерел за рахунок державного бюджету, так і за рахунок всіляких околоурядових установ (банків, фондів), а також за рахунок приватного сектора самих експортерів і обслуговуючих їх банків.