СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ ПІДЛІТКІВ-УЧАСНИКІВ БУЛІНГУ В УМОВАХ ЗНЗ

  Анастасія Гунько (Київ, Україна) |    Завантажити статтю

Складна соціально-політична ситуація в країні сьогодні, спричинила низку негативних наслідків для нашого суспільства. Особливо вразливими в цей період стають діти та учнівська молодь, адже кожного дня вони спостерігають як на екрані телевізора, так і в реальному житті такі негативні події як сутички, вбивства людей, воєнні протистояння, бомбардування житлових приміщень тощо. Ці травмуючі та стресові події негативно впливають на розвиток та психологічний стан дитини. Так, дослідження соціально-психологічного стану дітей в Донецькій області, ініційоване ЮНІСЕФ засвідчило, що найпоширенішими проблемами у поведінці дітей, що загострилися у квітні-травні 2014 року, в усіх вікових групах були – втрата уваги, злість та агресія [3].Для позначення явища агресії та насильства серед дітей в умовах школи, в країнах Європи та США широко використовують термін «булінг» (від англ. bullying – бойові ігри молодих бичків).