АНАЛІЗ РИНКУ СПОРТИВНИХ ТОВАРІВ

  Світлана Матвійчук (Мукачево, Україна) |    Завантажити статтю

Професійний спорт потребує професійного підходу. В досягненні спортивних результатів не буває дрібниць, а спортивна екіпіровка є одним з резервів покращення результатів спортсменів. В статті до існуючої класифікації категорій брендів спортивних товарів запропонований розподіл за марками спортивних товарів та здійснено аналіз фірм – виробників спортивної форми для командних видів спорту з м’ячем. Спортивний одяг, як частина екіпірування спортсмена, з’явився не так давно, але за період з ХІХ по сьогодні пережив блискавичний розквіт. Якщо для побутового одягу повинні були пройти століття, перш ніж чоловіки перестали носити сукні, а жінки одяглись в штани, то в секторі спортивного одягу винахідливість і оновлення форм і матеріалів протягом останніх 150 років були стрімкими.