ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ В УЧНІВ 7 КЛАСУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЇ ЗА НОВОЮ УКРАЇНСЬКОЮ ШКОЛОЮ

  Сузанна Волошин, Максим Васюта (Дрогобич, Україна) |    Скачать статью

Актуальність дослідження полягає в тому, що сьогодні відповідно до прийнятої урядом впродовж останніх років нормативно-правової бази, зокрема Законів України «Про освіту» [4], «Про загальну середню освіту», Державного стандарту базової середньої освіти [2], Типових навчальних програм для закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня [6], Професійного стандарту вчителя, затвердженого у 2020 р. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства [7], спрямовані на модернізацію освіти. За нової парадигми освіти пріоритетним у педагогічному мисленні став новий підхід до ролі учня в освітньому процесі. Саме учень повинен стати центральною фігурою на уроці.