СТРАТЕГІЯ ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ В ЦИФРОВОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

  Тетяна Шевченко (Суми, Україна) |    Скачать статью

Високотехнологічна цифрова ера сьогодні вимагає від педагогів розв’язання таких завдань, як створення відкритого, технологічно, педагогічно наповненого та спрямованого на освітні пріоритети навчального середовища, де є суб’єкти спілкування, навчання, професійної діяльності та обміну досвідом мають одне спільне освітнє коло. Цифровізація (диджиталізація) освіти передбачає формування у учасників освітнього процесу навичок з цифрової грамотності, використанні інтерактивних методів навчання та іннших факторів. від. Створення такого середовища можливе при залученні всіх суб’єктів освітнього процесу за умови встановлення чітких орієнтирів, системного та цілісного усвідомлення завдань, що ставить суспільство перед своїми громадянами та відповідних професійних компетентностей вчителів.