ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ У ДОСЛІДНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ

  Ірина Садова, Надія Малиновська (Дрогобич, Україна) |    Скачать статью

Сьогодні в умовах модернізації української освіти одним із напрямків оптимізації освітнього процесу є його спрямування на демократизацію взаємовідносин вчителя та учня, що відображається в нових підходах до навчання: створенні сприятливої атмосфери співробітництва, інтенсифікації впровадження в освітній процес дослідницьких методів навчання, які дають можливості для розкриття творчої особистості, розвитку ініціативи, активізації пізнавально-навчальної діяльності учня. Осмислення педагогом своєї діяльності, орієнтація на такі цінності, як культура взаємодії, здатність до самоорганізації діяльності є необхідними складовими процесу навчання в руслі сформованих партнерських відносин.