Постановка проблеми. Викладацька професія вимагає особливої чутливості до постійно обновлюваних тенденцій суспільного буття, здатності до адекватного сприйняття, потреб суспільства і відповідного коригування своєї роботи. Особливу значущість має ця здатність за постіндустріальної, інформаційної доби, яка потребує багатьох принципово відмінних від попередніх навичок, умінь і відповідного мислення. Школа, вища школа як один із найважливіших інститутів соціалізації людини, підготовки молоді до ролі активних суб'єктів майбутніх суспільних процесів повинна бути винятково уважною як до нових реалій і тенденцій суспільного розвитку, так і до нововведень у сфері змісту, форм і методів навчання та виховання. Відповідно інновації мають характеризувати професійну діяльність кожного викладача. Нововведення (інновації) не виникають самі собою, а є результатом наукових пошуків, аналізу, узагальнення педагогічного досвіду.
ІННОВАЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ, МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ, ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНОЇ ЛЕКЦІЇ
Ольга Лучанінова, Марина Острікова (Дніпро, Україна) | Скачать статью