Постановка проблеми. Високий рівень вимог сучасного суспільства до вчителя і невпинний розвиток педагогічної науки, освітніх технологій і новітніх засобів навчання вимагають від учителя постійного оновлення і набуття нових професійних знань, умінь і навичок, неперервного зростання його професійної компетентності, що на сьогоднішній день є надзвичайно актуальною проблемою. Завдання, що стоять перед післядипломною педагогічною освітою на даному етапі, вимагають перегляду підходів до удосконалення професійної компетентності вчителів. Інформаційно-цифрова компетентність (ІЦК) є однією з десяти ключових у процесі професійного зростання педагога і проявляється, насамперед, у діяльності при вирішенні різних завдань із залученням комп’ютера, засобів ІКТ та Інтернету. За таких умов дуже важливо знайти спосіб визначення рівня інформаційно-цифрової компетентності, адже це дозволить учителю намітити індивідуальну освітню траєкторію щодо роботи по саморозвитку та самовдосконаленню [1; 2; 4; 6].
РІВНЕВИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
Степан Лабудько (Суми, Україна) | Скачать статью