ЗМІСТ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ РОБОТИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ

  Марія Педан (Дніпро, Україна) |    Скачать статью

Сучаснеукраїнське суспільство потребує використання та розробку нових методів морального виховання особистості. Моральне виховання учнівської молоді в умовах учнівського середовища – це взаємодія учнів і вчителів у спеціально створених умовах з метою залучення їх до суспільного досвіду та культури (соціалізації), з одного боку, та розвитку в них унікальних особистісних якостей (індивідуалізації), з іншого.М. Фіцула вважає, щоморальне виховання – це виховна діяльність школи та сім’ї, що має на меті формування стійких моральних якостей, потреб, почуттів, навичок поведінки на основі засвоєння ідеалів, норм і принципів моралі, участь у практичнійдіяльності [4, с.147].У відомого педагога, вченого В. Сухомлинськогоголовним завданням морального виховання єформування у дитини людяності, гуманізму. Він вважав, що до людей треба бути завждидобрим, чуйним, не робити їм зла і, в міру можливостей, допомагати слабким і беззахисним.