ТРУДНОЩІ ТА БАР’ЄРИ СПІЛКУВАННЯ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

  Василь Пилипчук (Глухів, Україна) |    Download article

У зв'язку з великим визначальним значенням спілкування у розвитку та формуванні особистості, в сучасній науці за останні роки виявився гострий інтерес до його вивчення, що, у свою чергу, призвело до виникнення великої кількості підходів до проблеми спілкування в області філософії, соціології, соціальної психології. Проблема спілкування відноситься до числа найважливіших сфер життєдіяльностідля підлітка. Причому, потреба у спілкуванні з дорослими у підлітковому віці знижується, поступаючись місцем потребі в спілкуванні з однолітками. Поведінка підлітків, вважає Мудрик А.В., по своїй специфіці, є колективно-груповою. Таку специфіку поведінки підлітків він пояснює так: По-перше, спілкування з однолітками – дуже важливий канал інформації, через який підлітки дізнаються багато речей, які з тих або іншим суб'єктивних причин їм не повідомляють дорослі.