СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «СУПРОВІД» У СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

  Анна Кофман (Ізмаїл, Україна) |    Download article

Термін «супровід», який має на увазі під собою посилення позитивних факторів розвитку і наявних ресурсів в людині і нейтралізацію негативних факторів, впевнено увійшов в теорію та практику соціально-педагогічної діяльності. Однак, по сьогоднішній день, дослідники трактують його по-різному, а на ряду з ним використовують співзвучні і близькі за змістом з ним поняття, такі як: «сприяння», «підтримка» (К. Гуревич, І. Дубровіна), «співбуття» (В. Слободчиков), «співробітництво» (С. Хорунжий), «забезпечення » (А. Деркач, Т. Шмелова). Відповідно до словника В. Даля «супровід» - це певна дія. Супроводжувати - значить бути супутником, йти разом, бути поруч і допомагати [4].