Вступ Готельне господарство є однією з головних складових туристичної індустрії. Розвиток інфраструктури відбувається як кількісно – збільшується кількість готельних господарств, так і якісно – рівень обслуговування покращується до міжнародних стандартів. Кількість та рівень професійності обслуговуючого персоналу готелю є однією з характеристик, за якою оцінюють якість обслуговування. Постановка завдання Відповідно до санітарно – гіієнічних вимог утримання приміщень в готелі всі приміщення готелю повинні ретельно прибиратися спеціальним штатом покоївок і прибиральниць. Покоївка – це працівник готелю або будь – якого лікувально-оздоровчого закладу, який забезпечує відповідні санітарно – гігієнічні та екологічні умови приміщень для тимчасового перебування мешканців [1,2].
АНАЛІЗ РІВНЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПРАЦІВНИКІВ ГОТЕЛЬНИХ ГОСПОДАРСТВ
Світлана Матвійчук, Катерина Данканич (Мукачево, Україна) | Download article