31 Жовтень, 2023
Відповідно до нових соціальних завдань, що стоять сьогодні перед закладами освіти, зростають вимоги до змісту та характеру управлінської діяльності керівників, якості та ефективності освітнього процесу. Вирішення цих завдань вимагає лідера нової формації, з новим типом мислення, новим набором морально-етичних норм. У зв'язку з цим удосконалення системи управління навчальним закладом нерозривно пов'язане з оволодінням усіма керівниками демократичним стилем керівництва, який ґрунтується на ретельному вивченні ситуації, виявленні того, які форми та методи управління є найбільш ефективними. Коротко зупинимось на найважливіших, основних вимогах та якостях, які необхідні керівнику будь-якого рангу та навчального закладу зокрема.
Людство пройшло довгий історичний шлях розвитку. З моменту його виникнення, в процесі праці відбувалася взаємодія людини з природою. В суспільстві відомо дві основні форми організації суспільного виробництва. В одній формі основною метою виробництва є задоволення власних потреб, а в іншій збагачення, отримання максимального прибутку. Це означає, що суспільне виробництво, має дві різні форми вияву : натуральному і товарному. Історично першою формою суспільного виробництва було натуральне господарство.
Халықты жұмыспен қамту және жұмыссыздыққа, соның ішінде жастар жұмыссыздығына байланысты мәселелер бүгінгі күні жекелеген мемлекеттердің деңгейінде ғана емес, әлемдік деңгейде талқыланатын әлеуметтік мәселеге айналып отыр. Соңғы жылдары дүние жүзіндегі көптеген мемлекеттерде жұмыссыздық мәселесі, әсіресе жастар жұмыссыздығының тұрақты түрде өсуі әлем жұртшылығын алаңдатып отырғаны сөзсіз. Бұл мәселе әдеттегідей тек дамушы мемлекеттерге ғана тән емес, экономикалық даму деңгейі қалыпты саналатын Еуропа мемлекеттерінде де кездеседі. Айталық, 2020 ж. ресми статистикасы көрсеткендей, Францияда жұмыссыздық деңгейі – 8,0%, Түркияда – 13,1%, Швецияда – 8,3%, Португалияда – 7,1%-ды құрап отыр. Ал Армения, Грузия, Украина, Өзбекстан сияқты бұрынғы кеңестік мемлекеттерде жұмыссыздықтың, әсіресе жастар жұмыссыздығының деңгейі 9-21% аралығында өзгеріп отыр.
SMM (Social Media Marketing) – це одна із головних частин побудови стратегії просування бізнесу, яка орієнтується на створення тривалих зв’язків із споживачами певної продукції або послуги. У сучасному світі саме через соціальні мережі можна вийти на зацікавлену цільову аудиторію. У зв’язку з тим, що військові дії в нашій країні тривають, уряди інших країн й бізнес у всьому світі шукає шляхи, як діяти в таких важких обставинах. Це період, коли стратегії маркетингових комунікацій компаній необхідно повністю переглянути. Кожна компанія повинна продемонструвати свої цінності і переконатися, що це враховують їх маркетингові стратегії. В умовах військових бойових дій актуальність даної тематики зростає, оскільки старі інструменти маркетингових комунікацій не завжди є дієвими.
Нагадаємо, насамперед, відому істину про те, що основою життя людського суспільства є виробництво матеріальних і духовних благ: щоб жити, трудитися, створювати блага, люди повинні їсти, пити, мати одяг, житло, тобто постійно споживати матеріальні і духовні блага. А споживати можна лише те, що створено людською працею. Коли б діяльність людей зупинилась на якийсь час, суспільству загрожувало б вимирання. Тому суспільство завжди має виробляти засоби до життя - споживчі блага. Це є його найвагомішою метою. Навіть ті потреби, що на перший погляд зовсім не залежать від виробництва - потреби у повітрі, питній воді або спілкуванні - насправді є залежними від виробництва.