30 Листопад, 2022

І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція

  • ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

      Владислав Матвійчук, Оксана Куделя (Рівне, Україна) |    Завантажити статтю |  Link

    Сьогодні Україна переживає десятий місяць повномасштабної війни. Війна – цього бояться всі покоління людей, бо що може бути страшніше? Вона несе лише страждання та горе. Ці страшні події зачіпають всі сфери життя, а особливо відбиваються на якості навчання. Під час війни навчання має багато особливостей, відбуваються також зміни і в організації самого процесу, зазвичай вони мають негативний характер, так як люди вимушені багато часу перебувати у сховищах, або взагалі покидати свої домівки.

  • Створення тестів вручну для тестування програмного забезпечення займає багато часу та часто породжує купу помилок, що вимагає автоматизації цього процесу. Насправді метаевристичні методи пошуку, такі як генетичні алгоритми (GA), часто використовуються для автоматизації процесу генерації тестових даних і збору тестових випадків через широкий простір пошуку [1], [2]. Ці методи часто застосовуються для тестування методом білого ящика. Для підходів, орієнтованих на покриття, застосування еволюційних алгоритмів (EA) для генерації тестових даних зосереджено на пошуку вхідних даних для конкретного шляху програми відповідно до критерію покриття (наприклад, найдовший шлях).

  • Зміни, що відбуваються в сучасній освіті, потребують упровадження нових навчальних технологій, зорієнтованих на індивідуальний розвиток особистості, формування вміння виконувати нестандартні завдання. Серед них – технологія «перевернутого» навчання з використанням хмарних сервісів.