У сучасних умовах розвитку освіти особливої актуальності набуває проблема формування в учнів початкової школи здатності мислити, аналізувати, робити висновки, застосовувати знання у практичних ситуаціях. Математика, як одна з базових навчальних дисциплін, має значний потенціал для розвитку інтелектуальних здібностей дитини. Тому важливо, щоб процес її вивчення був не лише засобом засвоєння арифметичних знань і вмінь, а й сприяв розумовому розвитку молодших школярів. Саме цьому сприяє використання технологій розвивального навчання, що ґрунтуються на принципі активної пізнавальної діяльності учнів. Розвивальні технології навчання — сукупність методів, прийомів і організаційних форм, що спрямовані на цілеспрямований розвиток розумових здібностей дитини — залишаються одним із центральних напрямів реформування математичної освіти в умовах Нової української школи (НУШ) та глобальних освітніх трансформацій.
ВИКОРИСТАННЯ РОЗВИВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Володимир Ковальчук, Іванна Сенів (Дрогобич, Україна) | Завантажити статтю
