Коли підприємство, посилаючись на процеси, явища та події, які відбуваються у зовнішньому середовищі, складовою із яких є товарний ринок, проводить маркетингові заходи, що ґрунтується досягненням всіх цілей, встановлених відповідно до галузевих особливостей, спеціалізації, пріоритетних напрямів, торговельних відносин. Саме цим пояснюється необхідність застосування методу бенчмаркінгу у сфері підприємницької діяльності, чим зумовлюється відповідність винесеному на ринкові позиції товарів за асортиментними характеристиками, що включають у собі модельні ряди, споживчі властивості та якісні ознаки інших суб’єктів як учасників торгівлі.
БЕНЧМАРКІНГ ЯК МЕТОД ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ПРОВІДНИХ РИНКОВИХ ПОЗИЦІЙ У СФЕРІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Олександр Тарлецький (Вінниця, Україна) | Завантажити статтю
