Стратегія розглядається як аналог, еталон, тобто – той порівняльний пріоритет, який для будь-якого підприємства є чітким та зрозумілим орієнтиром його розвитку, зростання, підвищення та зміцнення власних конкурентних позицій на ринку товарів і послуг. Найчастіше таким індикатором є підприємницька структура як «гравець» на товарному ринку, що характеризується діловою репутацією повноправного виробника або торговельна організація, що наділена значними перевагами стосовно нововведень, фінансовим благополуччям та іншими перевагами. Безумовно, стратегію слід сприймати як найважливіший підхід щодо самовизначення підприємством власного руху у майбутню перспективу, встановлення пріоритетів щодо просування до провідних позицій на ринку товарів і послуг.
РОЛЬ СТРАТЕГІЇ У РОЗВИТКУ ТА УСПІШНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Олексій Постовітюк (Вінниця, Україна) | Завантажити статтю
