Актуальність дослідження полягає в тому, що сьогодні з проблемою сучасності щодо збереження миру на Землі і самого життя як найціннішого скарбу природи нерозривно пов’язана проблема валеології. У процесі валеологічного виховання, яке перебуває в сучасних умовах у тісному зв’язку з екологічним вихованням учнів відповідальність покликаний нести учитель початкових класів [1; 2]. З метою реалізації цих завдань йому необхідно оволодіти основними поняттями науки, усвідомити мету, завдання, форми, методи та засоби валеологічного виховання та оптимально їх поєднувати.
ВАЛЕОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЗДОРОВ’Я ЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ
Лілія Стахів, Надія Миколайчук (Дрогобич, Україна) | Завантажити статтю